Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ 

ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ

Βιωματικό Σεμινάριο


Αφεθείτε  στην Αγάπη!

Ποιο είναι το μυστικό της καρδιάς σας;

Αγαπάτε τα θαύματα; 

Παραδοθείτε χωρίς να έχετε προσδοκίες.

Και όταν έχετε προσδοκίες, περιμένετε απλώς ένα θαύμα...

Ελάτε να σας αποκαλύψουμε πως θα συναντήσετε την αγάπη σας….

·      Είστε στην αναζήτηση του ιδανικού σας συντρόφου;

·      Είστε σε μία σχέση που δεν σας ικανοποιεί;

·      Ακόμα σκέφτεστε τον πρώην σύντροφό σας και δεν μπορείτε να τον ξεπεράσετε;

·      Αναρωτιέστε, γιατί εμφανίστηκε αυτός ο άνθρωπος και όχι κάποιος άλλος;

·      Τι σχέσεις είναι αυτές που κάνω και γιατί εξελίσσονται έτσι;

Στο δρόμο της αναζήτησης του ιδανικού συντρόφου…. 

Βρίσκοντας την Αγάπη!

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε:

·      Γιατί επιλέγω τον λάθος σύντροφο;
·      Γιατί επιλέγω αυτή τη σχέση και γιατί έχει αυτό το αποτέλεσμα;
·      Τι φοβάμαι και με εμποδίζει να ανοίξω την καρδιά μου;
·      Ποια είναι τα μπλοκαρίσματα που με αποθαρρύνουν από μια σχέση;
·     Ποια είναι η εικόνα μου για τον εαυτό μου;
·      Τι υποσυνείδητες σκέψεις έχω για τη συντροφικότητα;
·      Τι δεν κάνω καλά;
·      Πως θα συναντήσω τον ιδανικό σύντροφο;
·      Τι πρέπει να κάνω;
·      Τι να μην κάνω;
·      Πως ενεργοποιώ τον μαγνήτη της καρδιάς μου για τον ιδανικό σύντροφο;
·      Παιχνίδια ρόλων.

Ελάτε να σας αποκαλύψουμε πως θα συναντήσετε την αγάπη σας.

Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.... 

Διοργάνωση Αμάλθεια

ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΛΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου