Τρίτη 23 Μαΐου 2017

ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ

Έχω σήμερα ένα μήνυμα για σένα!

Να προσέχεις τον εαυτό σου!

Να ακούς την εσωτερική σου σοφία!

Να φροντίζεις την ενέργειά σου!

Να κάνεις προστασία!

Να ακολουθείς την Θεϊκή καθοδήγηση!

Να είσαι σε συνεχή επικοινωνία με τον Φύλακα Άγγελο σου!

Μην επιτρέψεις σε αλλους ανθρώπους να επεμβαίνουν στην ζωή σου, με οποιονδήποτε τρόπο και να σε μανιπιουλάρουν για δικό τους όφελος, δίνοντας σου εντολές και καθοδήγηση που σε φέρνει σε δύσκολη θέση, ή που σε κανει να νιωθεις ασχημα.

Ζήτησε την βοήθειά μου, για να σε οδηγήσω στην γαλήνη του νου και στην δική σου εσωτερική σοφία και ασφάλεια!

Παντα κοντά σου, Αρχαγγελος Γαβριήλ


Προσευχή στον Αρχάγγελο Γαβριήλ

Αγαπημένε μου Αρχάγγελε Γαβριήλ!

Σε ευχαριστώ για την καθοδήγηση που μου δίνεις για την υποστηριξη σου, και την αγάπη σου.

Σου ζητώ να με βοηθήσεις να κανω τις καλύτερες επιλογής για την ζωή μου και την πνευματική μου ανάπτυξη, να παίρνω τις καλύτερες αποφάσεις, να υποστηρίζω τον εαυτό μου και να φροντίζω την ενέργειά μου!  

Σε ευχαριστώ αγαπημένε Αρχάγγελε για την πολύτιμη βοήθεια και καθοδήγηση! 

Ευχαριστώ και Ευγνωμονώ!




Σας στέλνω Αγάπη και Φως!
Καίτη Σαμαρτζή ❤

Από το υπό έκδοση νέο μου βιβλίο❤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου