Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΆΔΑΣ

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΆΔΑΣ



Έχω επιτυχία σε όλα όσα κάνω γιατί πιστεύω στον εαυτό μου! 

Δεν επηρεάζομαι από τις γνώμες και τις απόψεις των άλλων, 

γιατί γνωρίζω τις ικανότητες μου και ακολουθώ την εσωτερική μου καθοδήγηση.

  Ευχαριστώ κάθε στιγμή της ζωής μου. 

Την κάθε ευτυχισμένη και χαρούμενη αλλά και την κάθε δύσκολη και γεμάτη θλίψη. 

Ότι και αν συνέβη γνωρίζω ότι αυτό το ταξίδι έχει πολλά δώρα για μένα και είμαι ευγνώμων γιαυτό,  καθως και για όλα όσα απολαμβάνω στη ζωή. 

Είμαι χαρούμενη γιατί ακολουθώ την καρδιά μου! 

Είμαι γεμάτη με αγάπη! 

Καλή και Ευλογημένη εβδομαδα! 

Την αγάπη μου! 


Καίτη Σαμαρτζή 

Οι άγγελοι μαζί σας! 
ΑΠΌ ΤΟ ΑΓΓΕΛΙΚΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ 

www.angelsroads.gr
www.angelsroads.blogspot.gr
#angels #kaitysamartzis #book #angelsroads #stous_dromous_ton_aggelon
#Στους_Δρομους_των_Αγγελων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου