Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ




ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ - ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ 




ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ



FAMILY- SYSTEMIC CONSTELLATIONS WORKSHOP


Αντιλαμβάνομαι ότι σε αυτό το Εργαστήρι Οικογενειακής- Συστημικής Αναπαράστασης υπάρχουν μια σειρά από τρόπους με τους οποίους θα αποκτήσω μια νέα εικόνα για τη ζωή μου και τις σχέσεις μου, και θα μάθω για τον εαυτό μου και το οικογενειακό  μου σύστημα.

Αυτά μπορεί να προκύψουν:

• είτε ως  παριστάμενος -η  στην αναπαράσταση
• είτε ως εκπρόσωπος στην αναπαράσταση κάποιου άλλου,
• είτε κάνοντας τη δική μου αναπαράσταση.

Καταλαβαίνω ότι σε αυτό το εργαστήριο υπάρχει πιθανότητα να μην έχω  την ευκαιρία να κάνω τη δική μου αναπαράσταση, αλλά  συμμετέχοντας στο κύκλο της ομάδας του εργαστηρίου, ή και ως εκπρόσωπος σε αναπαράσταση άλλων,  μπορώ να αποκτήσω σημαντικές γνώσεις, να λάβω απαντήσεις για θέματα που με απασχολούν, να πάρω νέες εικόνες για την δυναμική των σχέσεών μου, ή έχω συναισθήματα που θα με βοηθήσουν να λύσω δικές μου αναπάντητες ερωτήσεις. 





 Μπορεί ακόμα μέσα από την εμπειρία αυτή να λάβω νέες εικόνες για τη δυναμική της δικής μου οικογένειας.  

Ακόμα να χρησιμοποιήσω αυτές τις ιδέες ή τις απαντήσεις για να με προετοιμάσουν  να κάνω μια δική μου αναπαράσταση, σε ένα μελλοντικό εργαστήριο, ή να με βοηθήσουν στην προσωπική συνεδρία αναπαράστασης που θα μπορούσα να κάνω μέχρι το επόμενο εργαστήριο.

Γνωρίζω ότι με τη συμμετοχή μου σε αυτό το Εργαστήρι Συστημικής Αναπαράστασης μπορεί: 

• Να έχω μια θεραπευτική επίδραση και μπορεί να ανοίξω νέες δυνατότητες στην οικογενειακή, την προσωπική ή  και την επαγγελματική μου ζωή.

• Να λάβω νέες εμπειρίες για το πώς να αντιμετωπίζω τα ζητήματα, ποιος είναι ο σκοπός τους και πιο είναι το νόημα τους στη ζωή της οικογένειας, των σχέσεων και της εργασίας.

• Να αποκομίσω  εξαιρετικές ανθρώπινες νέες  ιδέες.

• Να βοηθηθώ στην επίλυση επίμαχων  σχέσεων με την οικογένεια μου, με το σύντροφό μου, ή με  οργανωτικά και επαγγελματικά ζητήματα, ιδίως εκείνων που εξακολουθούν να υπάρχουν πέρα
​​από τις συνήθεις εξηγήσεις και τις στρατηγικές για την επίλυσή τους.
 





Οι Αναπαραστάσεις  παρέχουν μια εικόνα της ενεργειακής κατάστασης του ανθρώπινου συστήματος που διερευνάτε  (είτε της οικογένειας & των σχέσεων,  είτε των οργανωτικών) και εκθέτουν συχνά ένα επίπεδο της αλήθειας για το τι βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια.  


Καταλαβαίνω ότι ακόμα κι αν αυτές οι εικόνες που μπορεί να αναδυθούν και να  παρουσιάζουν τις ιστορίες του παρελθόντος,  που έχουν περάσει σε ένα άλλο βαθύτερο επίπεδο και έγιναν αποδεκτές σαν πραγματικότητα, δεν είναι κατ 'ανάγκην η αλήθεια, ούτε μια ακριβής αντανάκλαση της πραγματικότητας.  

Αλλά ότι παρέχουν συχνά χρήσιμες νέες προοπτικές για  βαθύτερη γνώση της κατάστασης σε συστημικό επίπεδο.

Μέσω της συστημικής αναπαράστασης, μπορούμε να δούμε πως συνδεόμαστε με το παρελθόν, τι είναι αυτό που μας κρατά δέσμιους και ποιος είναι ο τρόπος να το λύσουμε. 

Καταλαβαίνω ότι αυτό που συμβαίνει και όλες οι πληροφορίες που έρχονται κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου είναι εμπιστευτικές.  



Συμφωνώ να μην αποκαλύπτω τα στοιχεία, σε πρόσωπα έξω από το εργαστήρι των συμμετεχόντων ή τα γεγονότα που μαρτυρούν.


Κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί  να έρθω σε επαφή με  αναμνήσεις ή απρόσμενες εικόνες και συναισθήματα και μπορεί να φορτιστώ συναισθηματικά.



Εάν, ανά πάσα στιγμή, η κατάσταση γίνεται πάρα πολύ για μένα, μπορώ να μιλήσω στη συντονίστρια της ομάδας και, αν χρειαστεί, είμαι ελεύθερος -η να εγκαταλείψω το εργαστήριο.

Μετά την ημερίδα που μπορεί να αισθάνομαι συναισθηματική φόρτιση   ή να νοιώθω κουρασμένος -η. 

Δέχομαι ότι αυτό είναι αρκετά συχνό και συνήθως ακολουθείται από μια αίσθηση της ολοκλήρωσης και της μελλοντικής δυνατότητα. 

Εάν, μετά από μερικές μέρες, εξακολουθώ να είμαι ανήσυχος -η,  μπορώ να καλέσω τη συντονίστρια του εργαστηρίου.

Έχω διαβάσει τα του  Εργαστηρίου (προ-Workshop)  συμφωνώ και θα παραστώ στην Ημερίδα της Συστημικής Αναπαράστασης. 

 Παρακαλούμε διαβάστε τη δήλωση και συμπληρώστε την φόρμα. Μπορείτε να  φέρετε αυτό το έντυπο μαζί σας στο εργαστήριο ή να το στείλετε με mail

(Το εργαστήρι θα ξεκινήσει στην ώρα του, γιαυτό ελάτε 10 λεπτά νωρίτερα για να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, να τακτοποιήσετε την συμμετοχή σας, και να αποφευχθεί η καθυστερημένη άφιξη).


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Παρακαλώ δηλώστε μας για οποιαδήποτε προηγούμενα ή τρέχοντα θέματα ή συνθήκες ψυχικής υγείας – εγγράφως.  

Μην ξεχνάτε  να μας ενημερώνετε πριν το εργαστήριο:


  •  εάν υπάρχει θέμα εξάρτησης, όπως αλκοόλ, χάπια, ναρκωτικές ουσίες κ.λπ.
  • εάν  υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σωματικής ή και ψυχολογικής υγείας, όπως  αλλεργίες, ιώσεις και άλλες ασθένειες, επιληψία, εμφυτεύματα, βηματοδότη κλπ.
  • εάν χορηγούνται φάρμακα.

Όλες οι πληροφορίες θα παραμείνουν εμπιστευτικές.


Στα διαλείμματα προσφέρονται καφές, τσάι, φρούτα & σνακς. 

Κατά προτίμηση φορέστε ανοιχτόχρωμα, ή χρωματιστά, & άνετα ρούχα, ζακετάκι & ένα ζευγάρι κάλτσες .  

Στο χώρο μας βγάζουμε όλοι τα παπούτσια μας.

 Ό,τι και να επιλέξετε, το βασικό είναι  να νιώθετε άνετα!  

Σημειώστε πως το κάπνισμα δεν είναι εφικτό και θα πρέπει να περιοριστεί αυστηρά στα προγραμματισμένα διαλείμματα.



ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:

ΑΜΑΛΘΕΙΑ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ

Πηγή: Workshop Australia Melbourne.
 


 

Η Συστημική Αναπαράσταση είναι μια Φαινομενολογική μέθοδος Brief Therapy

Συστημική Αναπαράσταση B.Hellinger

Βαθύτερες Ρίζες - Δυνατότερα Φτερά! Deeper Roots- Stronger Wings!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου