Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Κοίταξε Μέσα σου Η Κάρτα της Ημέρας από τις Νεράιδες



Ερμηνεία: 

Προσπαθείς να βρεις ευχαρίστηση από εξωτερικές πηγές, όπως υλικά πλούτη ή σχέσεις. 


Επίσης ψάχνεις για βοήθεια από άλλους ανθρώπους. 



Οι νεράιδες σου ζητούν να κοιτάξεις μέσα σου για τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

                         
 

Μερικές φορές όταν αισθάνεσαι άδειος/α, η πρώτη σου αντίδραση είναι να γεμίσεις αυτό το κενό αποκτώντας κάτι ή κάποιον. 







 
Μπορεί να πέσεις στην παγίδα της σκέψης: θα είμαι ευτυχής άμα ή όταν θα έχω (ένα νέο σύντροφο, ένα καλύτερο δίπλωμα, καλύτερα ρούχα κλπ.). 



Όταν όμως αποκτήσεις τα καινούργια πράγματα, θα είσαι ευχαριστημένος/η για λίγο χρόνο. 








Οι νεράιδες σου υπενθυμίζουν ότι η μόνη πηγή αληθινής ολοκλήρωσης είναι η σύνδεση με το Πνεύμα που είναι μέσα σου. 



Άρχισε μια νοητική συνομιλία με τον Δημιουργό σου και νιώσε τον εαυτό σου να γεμίζει με θεϊκή αγάπη. 

Το ίδιο ισχύει αν ψάχνεις για απαντήσεις από ειδικούς. 

Δεν είναι κακό να ζητάς συμβουλές από σοφούς φίλους, ιδιαίτερα αν οι συμβουλές τους συμφωνούν με αυτά που ξέρεις ότι είναι αλήθεια. 

Αλλά ίσως ζητάς από τους φίλους σου, τους μέντορες σου ή ανθρώπους με ψυχικές ικανότητες λύσεις και αισθάνεσαι μπερδεμένος/η με συμβουλές που αλληλοσυγκρούονται. 

Αν καθένας σου δίνει διαφορετικές συμβουλές, θα χρειαστεί να διαλογιστείς σε αυτό που η εσωτερική σου καθοδήγηση σου λέει.

Θετική δήλωση: 

Έχω εξαιρετική ομορφιά και φως μέσα μου αυτή την στιγμή. 

Έχω σύνδεση με όλη την γνώση του Σύμπαντος.

 Πηγή: Θεραπεία με τις Νεράιδες Doreen Vertue



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου