Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ο Κατάλογος των Νοητικών Προτύπων (Γ Μέρος) που προκαλούν ασθένειες & τα Πρότυπα Νέων Σκέψεων Louise Hay

Μεταμορφώστε τη ζωή σας Louise Hay  
3ο Μέρος 
‘’Δέχομαι με αγάπη τα μηνύματα του σώματός μου’’
O παρακάτω κατάλογος με τις νοητικές αιτίες των ασθενειών είναι  από το σπουδαίο παγκόσμιο μπεστ σέλερ της Λουίζ Χέι, "Μεταμορφώστε την Ζωή σας" Εκδόσεις Δυναμική της Επιτυχίας.
 
 Στο πρώτο είναι οι πιθανές αιτίες των αρνητικών σκέψεων που δημιουργούν την ασθένεια.

και στο δεύτερο με τα πλάγια γράμματα είναι το νέο πρότυπο σκέψης για την θεραπεία και την υγεία.
 
Ε

Εγκαύματα
  •  Εξοργίζομαι, εξαγριώνομαι.

  • Φροντίζω να υπάρχει μόνον ειρήνη και αρμονία μέσα μου και στο περιβάλλον μου. Μου αξίζει τώρα να νιώθω καλά.
 
Εγκέφαλος

  •   Αντιπροσωπεύει τον υπολογιστή, τον πίνακα διανομής.

  •  Είμαι ο στοργικός χειριστής του εγκεφάλου μου.
 
Εγκέφαλος (όγκος)

  •  Δεν μπορώ να συντονίσω τις πεποιθήσεις μου. Είμαι ισχυρογνώμων. Αρνούμαι να αλλάξω τα παλιά μου πρότυπα.
 
  • Είναι εύκολο να αναπρογραμματίσω τον υπολογιστή του μυαλού μου. Όλα στη ζωή αλλάζουν και η σκέψη μου ανανεώνεται συνέχεια.
 
Εθισμοί
  • Προσπαθώ να αποφεύγω τον εαυτό μου. Φοβάμαι, δεν ξέρω πως να αγαπήσω τον εαυτό μου.

  • Ανακαλύπτω τώρα πόσο θαυμάσιος είμαι. Θέλω να αγαπώ και απολαμβάνω τον εαυτό μου.
 
Ειλείτιδα (φλεγμονή ειλεού)

  • Φοβάμαι, ανησυχώ. Νιώθω ότι δεν είμαι αρκετά καλός
 
  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Είμαι υπέροχος. Είμαι γαλήνιος.
 
Έκζεμα.

  • Δέχομαι έναν αμείλικτο ανταγωνισμό. Έχω διανοητικά ξεσπάσματα.

  • Αρμονία και ειρήνη, αγάπη και χαρά με περιβάλλουν και κυριαρχούν μέσα μου. Νιώθω ασφάλεια και σιγουριά.
 
Έλκη

  • Φοβάμαι. Έχω έντονη πεποίθηση πως δεν είμαι αρκετά καλός. Τι είναι αυτό που με τρώει .

  •  Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Είμαι γαληνεμένος . Είμαι ήρεμος. Όλα πηγαίνουν καλά.
 
Έλκος πεπτικό.

  • Φοβάμαι. Έχω την πεποίθηση πως δεν είμαι αρκετά καλός. Αγωνιώ να δώσω ευχαρίστηση.

  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Είμαι σε αρμονία με τον εαυτό μου. Είμαι υπέροχος.
 
Ελκώματα (πληγές)

  • Λόγια που πληγώνουν κρατιούνται πίσω από τα χείλη μου. Μομφή.

  •   Δημιουργώ μόνον ευχάριστες εμπειρίες στον κόσμο που αγαπώ.
Εμβοές (βουητά)

  • Αρνούμαι να ακούσω. Δεν ακούω την εσωτερική μου φωνή. Ισχυρογνωμοσύνη.

  • Εμπιστεύομαι τον Ανώτερο Εαυτό. Ακούω με αγάπη την εσωτερική μου φωνή. Ελευθερώνω ότι δε μοιάζει με πράξη αγάπης.
 
Εμμηνόπαυσης προβλήματα.

  • Φοβάμαι πως δε θα είμαι πια επιθυμητή. Φοβάμαι τα γηρατειά. Απορρίπτω τον εαυτό μου. Δεν είμαι αρκετά καλή.
 
  • Είμαι ισορροπημένη και ήρεμη σε όλες τις αλλαγές των κύκλων και ευλογώ με αγάπη το σώμα μου.
 
Έμμηνης ρύσης προβλήματα

  • Απορρίπτω τη θηλυκότητα μου. Νιώθω ένοχη και φόβο. Έχω την πεποίθηση πως τα γεννητικά όργανα είναι αμαρτωλά ή βρόμικα.
 
  • Αποδέχομαι όλο το δυναμικό που έχω σαν γυναίκα καθώς και όλες τις λειτουργίες του σώματός μου σαν φυσικές και φυσιολογικές. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.


Εμφύσημα.

  • Φοβάμαι να αποδεχτώ τη ζωή. Δεν αξίζω να ζω.

  • Από τη γέννησή μου έχω το δικαίωμα να ζω ελεύθερα και ολοκληρωμένα. Αγαπώ τη ζωή. Αγαπώ τον εαυτό μου.
 
Ενούρηση νυκτερινή.

  • Φόβος που προέρχεται από τους γονείς και συνήθως από τον πατέρα.

  • Αντιμετωπίζω αυτό το παιδί με αγάπη, με συμπόνια, και με κατανόηση. Όλα είναι καλά.
 
Έντερα.
 
  • Αντιπροσωπεύουν την απαλλαγή από τα άχρηστα πράγματα.

  • Απελευθερώνω το καθετί με ευκολία.
 
Έντερα (προβλήματα)


  • Φοβάμαι να απελευθερώσω τα παλιά και τα άχρηστα.

  • Εύκολα και εκούσια απελευθερώνω τα παλιά και με χαρά καλωσορίζω τα καινούργια.
 
Εξανθήματα.

  • Έχω μικρούς κρυφούς φόβους. Μεγαλοποιώ τις δυσκολίες. Εκνευρίζομαι με τις καθυστερήσεις. Παιδικός τρόπος για να τραβήξω την προσοχή.

  •  Φέρνω τη γαλήνη σε κάθε άκρη της ζωής μου. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Είμαι σε αρμονία με την πορεία της ζωής.
 
Επιληψία

  • Έχω μανία καταδίωξης. Απορρίπτω τη ζωή. Αίσθημα τρομερής πάλης. Βία εναντίον του εαυτού μου.
 
  • Θέλω να βλέπω τη ζωή αιώνια και χαρούμενη. Είμαι αιώνιος, χαρούμενος και ήρεμος.
 
Επιπεφυκίτιδα.

  • Αισθάνομαι οργή και απογοήτευση σε ότι προσδοκώ από τη ζωή.
 
  • Βλέπω με τα μάτια της αγάπης. Υπάρχει μια αρμονική λύση και την αποδέχομαι τώρα.
 
Επινεφριδίων προβλήματα

  • Νιώθω ηττοπάθεια. Δεν ενδιαφέρομαι πια για τον εαυτό μου. Έχω άγχος.
 
  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου. Είναι σωτήριο για μένα και νοιάζομαι για τον εαυτό μου.
 
Έρπις.

  • Έχω βαθιά πεποίθηση για σεξουαλικές ενοχές και νιώθω την ανάγκη να τιμωρηθώ. Δημόσια ντροπή. Πιστεύω σε ένα Θεό που τιμωρεί. Απόρριψη των γεννητικών οργάνων.

  • Η άποψη μου για το Θεό με στηρίζει. Είμαι φυσικός και φυσιολογικός. Απολαμβάνω τη σεξουαλικότητα και το σώμα μου. Είμαι υπέροχος.
 
Έρπις ζωστήρ.

  • Περιμένω να γίνουν όλα από μόνα τους. Νιώθω φόβο και ένταση. Είμαι υπερευαίσθητος.
  • Είμαι χαλαρός και γαλήνιος γιατί εμπιστεύομαι την πορεία της ζωής. Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.

 

Ζ

Ζάλες

  • Κάνω επιπόλαιες και σκόρπιες σκέψεις. Αρνούμαι να δω τριγύρω μου.

  • Επικεντρώνω βαθιά και ειρηνικά το ενδιαφέρον μου για τη ζωή. Νιώθω ασφαλής που είμαι ζωντανός και χαρούμενος.

 

Η

Ηβικό οστό.

  • Αντιπροσωπεύει τη γεννητική προστασία.

  • Η σεξουαλικότητά μου είναι ασφαλής.
Ηλικίας προβλήματα.
 
  • Κοινωνικές πεποιθήσεις. Παλιές ιδέες. Φοβάμαι να είμαι ο εαυτός μου. Απορρίπτω το παρόν.
  • Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου σε όλες τις ηλικίες. Κάθε λεπτό της ζωής μου είναι τέλειο.
 
Ημικρανίες

  •  Δε θέλω να με καθοδηγούν. Αντιστέκομαι στη ροή της ζωής. Υπάρχουν σεξουαλικοί φόβοι. (Συνήθως ανακουφίζονται με τον αυνανισμό).

  •   Αφήνομαι στη ροή της ζωής και επιτρέπω στη ζωή να μου παρέχει όλα όσα χρειάζομαι με άνεση και ευκολία. Η ζωή μου ανήκει.
 
Ηπατίτιδα.

  • Αντιστέκομαι στην αλλαγή. Νιώθω φόβο, θυμό , μίσος. Στο συκώτι φωλιάζουν η οργή και ο θυμός.
  • Το μυαλό μου είναι καθαρό και ελεύθερο. Αφήνω το παρελθόν και κινούμαι προς το καινούργιο. Όλα είναι καλά.

 

Θ

Θρόμβωση της στεφανιαίας.

  • Νιώθω μοναξιά και φόβο. Δεν είμαι πολύ καλός. Δεν κάνω αρκετά. Ποτέ δε θα τα καταφέρω.
  • Ταυτίζομαι με τη ζωή. Το Σύμπαν με στηρίζει ολοκληρωτικά. Όλα είναι καλά.
 
Θρόμβωσης προβλήματα.

  • Διακόπτω τη ροή της χαράς μέσα μου.
  •  Ξυπνώ μέσα μου μια καινούργια ζωή. Βαδίζω σωστά.
 
Θυλακίτιδα

  • Νιώθω καταπιεσμένη οργή. Επιθυμώ να τιμωρήσω κάποιον.

  • Η αγάπη χαλαρώνει και ελευθερώνει τα πάντα.
 
Θύμος αδένας.
 
  • Κύριος αδένας του ανοσοποιητικού συστήματος. Νιώθω επίθεση από τη ζωή. Οι άλλοι είναι έξω και θέλουν να μου κάνουν κακό.

  • Οι σκέψεις αγάπης που κάνω διατηρούν δυνατό το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Είμαι ασφαλής μέσα κι έξω. Θεραπεύω τη ζωή μου με αγάπη.
 
Θυρεοειδής αδένας.

  • Νιώθω ταπείνωση. Ποτέ δεν μπορώ να κάνω αυτό που θέλω. Πότε θα έρθει η σειρά μου?
 
  • Ξεπερνώ όλους τους παλιούς περιορισμούς και επιτρέπω τώρα στον εαυτό μου να εκφραστεί ελεύθερα και δημιουργικά.
 


Ι

Ιγμόρεια.

  • Οργή εναντίον κάποιου πολύ οικείου.
 
  • Η ειρήνη και η αρμονία κατοικούν μέσα μου και με περιβάλλουν κάθε στιγμή. Όλα πηγαίνουν καλά.
 
Ίκτερος.

  • Εσωτερική και εξωτερική προκατάληψη. Έλλειψη ισορροπίας στη λογική.

  • Νιώθω ανεκτικότητα, συμπόνια και αγάπη για όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου.
 
Ισορροπίας απώλεια.

  • Διασκορπισμένη σκέψη. Άρνηση επικέντρωσης.
 
  • Επικεντρώνω τον εαυτό μου στην αίσθηση της ασφάλειας και αποδέχομαι την τελειότητα της ζωής μου. Όλα είναι καλά.
 
Ινώδεις όγκοι και κύστεις.

 
  • Προσπαθώ να θεραπεύσω κάθε απόρριψη του συντρόφου μου. Αντιμετωπίζω χτυπήματα στο γυναικείο εγώ μου.

  • Απελευθερώνω από μέσα μου το πρότυπο που προκάλεσε αυτή μου την εμπειρία. Δημιουργώ μόνον το καλό στη ζωή μου.
 
Ισχίο.

  • Δέχεται το βάρος του σώματος με απόλυτη ισορροπία.

  • Με βαθιά εμπιστοσύνη προχωρώ προς τα μπρος. Υπάρχει χαρά κάθε μέρα.
 
Ισχιακά προβλήματα.
 
  • Φοβάμαι να προχωρήσω σε μεγάλες αποφάσεις. Δεν έχω προσδοκίες.

  • Είμαι απόλυτα ισορροπημένος. Προχωρώ στη ζωή με ευκολία και χαρά σε όλες τις ηλικίες.
 
Ισχιαλγία
 
  • Υποκρίνομαι. Φόβος για τα χρήματα και το μέλλον.
  • Βαδίζω προς το καλύτερο για μένα. Γύρω μου υπάρχει μόνον το καλό. Νιώθω ασφάλεια και σιγουριά.
 
....Ιτις!

  • Νιώθω φόβο και απογοήτευση για τις συνθήκες που προσδοκώ στη ζωή μου.
 
  • Επιθυμώ να αλλάξω όλα τα πρότυπα της κριτικής. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.


Ιτις (φλεγμονές)

  • Νιώθω φόβο. Γίνομαι έξαλλος. Κάνω οργισμένες σκέψεις.

  • Η σκέψη μου είναι ειρηνική, ήρεμη, συγκεντρωμένη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου